هتل های قشم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس قشم ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزينه اقامت برای فرزندان زير شش سال رايگان و بالاي شش سال هزينه یک نفر محاسبه می شود . مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند سفر خوبی را تجربه کنند.

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس قشم می باشد.

 

 

 

 

 

hotel apadana qeshm

 

هتل آپادانا قشم هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران عزیز تور قشم خرداد 94 می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا قشم فاصله دارد. هتل آپادانا قشم یک کافی شاپ هم دارد که شما گردشگران عزیز تور قشم خرداد 94  می توانید اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

 

 

 

 

 

hotel saheli qeshm

 

هتل ساحل طلايي قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و داراي ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفريحات آبي است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران خود پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری . مسافران عزیز تور قشم تعطیلات خرداد 94  می توانند با اقامت در این هتل سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

 

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید

 

 

 

 

hotel kimia qeshm

هتل کیمیا قشم از جمله هتلهای جزیره زیبای قشم است. هتل کیمیا قشم تا مرکز شهر , مرکزهای تجاری , پارک ساحلی زیتون , بازار قدیم تقریبا پنج دقیقه فاصله دارد. هتل کیمیا قشم در فضایی آرام تجهییزات هتلی استاندارد را برای خود دارد. هتل دارای کافی شاپ و رستورانی می باشد که انواع غذاهای متنوع و لذیذ را برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. همچنین هتل دارای باشگاه بیلیارد نیز می باشد. کافی نتی هم در هتل کیمیا قشم وجود دارد که در صورت لزوم می توانید از این کافی نت استفاده کنید. هتل مکان مناسبی برای اقامت خانوادگی برای شما مسافران عزیز تور قشم عید فطر 94 می باشد.

آدرس هتل کیمیا قشم : قشم , شهرک سام و زال

 هتل کیمیا قشم

 

 





:: برچسب‌ها: هتل های قشم, بهترین هتل های قشم , هتل های ارزان قشم , هتل های مجلل قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : یک شنبه 3 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی